Bersama Keluarga


Pagi ini keluarga saya dan keluarga adik ipar saya dah plan dari semalam untuk bersarapan dirumah mak mentua saya. Malam tadi 2 orang anak perempuan saya Eena dan Eeja dah saya hantar kesana untuk menemani mak mentua saya kerana abang ipar saya sekeluarga pergi ke Johor Bahru asat sebeb menghadiri satu majlis perkahwinan adik kepada seorang teman beliau.

Isteri saya membawa cekodok pisang dan kuih keria yang dibuat sendiri. Sampai dirumah mak mentua saya lihat mak mentua sedang menyiapkan nasi goreng kampung dan apam goreng, adik ipar saya telah sampai terlebih dahulu dan membantu mak di dapur. Seronok juga sesekali berkumpul bersama keluarga.

Selesai bersarapan jam 9.45 pagi, dua orang anak lelaki saya Firdauz dan Fikrie berangkat pulang dahulu kerana mahu menghadiri aktiviti di sekolah. Sekitar jam 11.00 pagi saya balik menumpang kereta biras saya, tinggalah isteri saya bersama tiga anak perempuan saya dan adik ipar saya di rumah mak.

0 komen: