Keletah Neesa



Pagi tadi saya dan isteri saya ke pasaraya Astaka, bukan nak membeli belah tapi sekadar nak meninjau-ninjau harga barang di sana. Beli jugaklah beberapa barang termasuklah gelas hiasan dan kad untuk hadiah sempena hari guru. Anak-anak sibuk minta belikan untuk guru kelas masing-masing. Bagus juga anak-anak dah tau menghargai pengorbanan guru.

Balik dari Pasaraya Astaka terus kesekolah untuk menjemput Effa yang berada di kelas pra sekolah. Sampai di rumah edit layout blog menjadi batik dan layan internet sampai tengahari. Petang jam 3.30 pergi pula ke Poliklinik Komuniti Bandar Maharani untuk check up Neesa, kena suntik dan timbang. Neesa yang lahir pada 05hb Disember 2007 dah 6.6 kilogram.

Anak kecil ini baru pandai menyarap dan berpusing-pusing. Seronok melihat keletahnya setiap hari, sayangnya kamera digital saya masih ditangan abang ipar, belum dikembalikan sejak meminjamnya semasa beliau ke Johor Bahru, jadi tak dapat nak ambil gambar anak kecil ini. Nantilah bila kamera dah dipulangkan saya akan masukkan gambar anak kecil ini.

0 komen: