Skin Blog





Hari ini saya tukar lagi skin blog ni. Skin ini saya ambil dari http://blogger-skin-resources.blogspot.com nama asalnya adalah Purple, My Days - XML Skin. Saya ubahsuai dan namakan Songket Hijau. Berjam-jam jugak saya menghadap pc untuk mengubah skin ini, namun hasilnya saya amat berpuashati. Skin ini amat sesuai bila dilayari dengan Mozila Firefox dengan resolusi skrin 768 X 1024 pixel. Kalau gunakan Internet Explorer atau Opera, nampak sedikit "lari" pada header dan footer.

Kepada sesiapa yang berkenan dengan skin ini dan mahu menggunakannya, sila download file songket_hijau.xml di SINI. [Klik Kanan & Save Link As] Tulisan selamat Datang, Monggo Mampir dan Welcome boleh saya tukarkan jika mahu, hubungi saya di al_quazam [at] yahoo [dot] com, nanti saya buatkan image tersebut dan uploadkan ke server, saya akan berikan urlnya untuk anda ubah di edit html blog anda.

Beberapa hari yang lalu saya juga mengubah skin yang sama menjadi Songket Merah. Untuk melihat skin tersebut sila ke http://muhdfirdauz.blogspot.com. jika berhajat dengan skin tersebut sila download file songket_merah.xml di SINI [Klik Kanan & Save Link As]

0 komen: