19 Ogos Datang Lagi

Tanggal 19 Ogos datang lagi. Maka bertambah setahun usia saya. Tahun ini tiada sambutan yang akan saya buat sempena ulangtahun kelahiran. Hanya doa saya pada Ilahi agar kehidupan saya sekeluarga sentiasa beroleh keredhaanNya. Dimurahkan rezeki, sentiasa sihat dan dijauhkan dari sebarang malapetaka dan perkara-perkara yang tidak diigini.

Pagi-pagi lagi dah terima ucapan selamat hari jadi dari isteri dan anak-anak. Namun kena pergi kerja juga, tak boleh nak cuti. Dua sms saya terima hari ini…

SMS 1
In this wonderfull and special day let SENHENG be patr of your friends to wish you a very happy and enjoyble birthday. From: SENHENG

SMS 2
Ayu ucapkan selmat hari lahir buat pakcik, Moga pjg umur, mrh rzki & broleh kebahagiian dlm hidup. Dari: Ayusweetie

Hotlink pula beri panggilan percuma ke semua nombor maxis/hotlink untuk hari ini. Sebagai hadiah hari jadi untuk saya. Terima kasih…

0 komen: