Tukar Theme Laman FADC


Semalaman saya on PC untuk download ubuntu selepas install Wubi. Lebih kurang dari jam 11.00 malam hingga ham 8.45 pagi tapi tak siap-siap. Kemudian saya cancel apabila menemui satu artikel dalam MelayuBuntu rasa tak seronok pulak nak teruskan. Susah jugak nak memandai-mandai sendiri tanpa tunjuk ajar dari sesaorang yang lebih berpengetahuan. Tapi dalam hati masih berminat juga dengan Linux.

Pagi ini setelah menghantar anak ke sekolah dan bersarapan, saya bersama isteri dan anak bungsu saya ke Poliklinik Komuniti Bandar Maharani untuk mendapatkan rawatan anak bungsu saya kerana demam. Penuh sesak di kaunter pendaftaran masa tu kerana ramai pelajar nak buat medical checkup untuk memohon ke IPT.

Oleh kerana saya mendapatkan rawatan untuk anak saya maka saya hanya ke klinik ibu dan anak, maka dapatlah rawatan lebih cepat. Hari ini saya sambung cuti lagi kerana badan belum sihat betul. Masih demam, selsema dan batuk.

Hari ini juga saya upload Laman Famili Azam Dot Com dengan theme yang baru. Sekitar jam 4.30 petang siap semuanya, tapi bila saya periksa semula ada beberapa pengubahsuaian yang perlu saya lakukan. Nantilah senang-senang saya akan ubah semula.

0 komen: