Kemaskini Laman RAZC


Pagi ini dari jam 8.00 pagi sehingga kira-kira jam 12.30 tengahari saya menyiapkan laman web Raza Computer. Dah lama laman ni tak dikemaskini. Saya bina laman ini tanpa sebarang bayaran, hanya sebagai tanda terima kasih kerana Raza Computer telah menaja hosting laman keluarga saya iaitu laman Famili Azam Dot Com. Setelah siap saya hantar laman ini menggunakan email kepada Boss RAZC, biarlah beliau sendiri memuatnaik laman ini kerana saya tidak mempunyai katalaluan untuk ftp.razc.org

Malam selepas maghrib, saya bersama isteri dan empat orang puteri serta mak ke rumah bapa saudara saya Cik Adul dan Cik Zaini di Parit Pecah untuk menjemput mereka sekaluarga ke majlis Tahlil dan Doa Selamat yang akan diadakan dirumah mak pada hari khamis nanti. Selepas itu ke Sungai Abong pula kerumah Cik Zahar dan kerumah Cik Salleh di Parit Amal untuk tujuan yang sama.

Selepas menghantar mak, saya sekeluarga pulang kerumah, sampai di rumah pada jam 11.20 malam. Selepas solat isyak saya on PC dan kemaskini blog ini.

0 komen: