Mesyuarat PIBG

Malam ini jam 8.00 malam saya menghadiri mesyuarat tahunan PIBG di sekolah anak saya belajar. Anak kedua saya ikut serta kerana dijemput oleh pihak sekolah untuk penyampaian hadiah kecemerlangan UPSR 2007.

Saya terpilih menjadi pemeriksa kira-kira. Sebenarnya saya tidak suka memegang sebarang jawatan, tapi itulah padahnya jika banyak bercakap dalam mesyuarat, mesti kena lantik punya, walhal ramai lagi ibubapa yang hadir.

Syukur Alhamdulillah saya menerima hamper cabutan bertuah atas tiket bernombor 170. Sampai saja di rumah anak-anak saya terus buka hamper tu, tak sempat nak tayang-tayang. Di dalamnya ada sebotol F&N oren, biskut cream creackers, biskut golden dew beranika, 2 kotak kismis minda, sebungkus cheezel, sebungkus rinda sumi jelly dan sebungkus twisties.

0 komen: