Pulang Ke Muar

Pagi ini selepas sarapan dengan bihun goreng dan kopi O, saya kerumah sepupu saya untuk meminjam tukul besi dan meminta beberapa batang paku. Pintu bilik air di kampung tertanggal pulak, sebab tu saya dapatkan paku dan tukul besi untuk membaikinya.

Jam 11.00 pagi saya sambung tidur sehingga jam 12.30 tengahari. Letih rasa badan kerana semalam tidur lewat. Selepas zuhur saya bertolak balik ke Muar. Sebelum sampai ke rumah, saya singgah di rumah Abu Hassan untuk menghantar CPU, install driver printer danberi sedikit penerangan tentang penjagaan PC.

Saya sampai di rumah kira-kira jam 5.00 petang. Rehat sambil baring-baring dan terus terlelap... Lepas maghrib, saya buka PC dan install Microsoft Office 2003, Macromedia Firework 4 dan Deep Freeze yang saya minta dari adik saya semalam. Entah kenapa scanner dan webcam saya tak detect. Malas saya nak fikir, biarkan jelah....

0 komen: