Vortex Window Vista


Why Vortex Windows Vista ?
-Vortex Vista Second Generation is a Microsoft Windows XP Services Pack 2 with the latest official updtes from Microsoft until February 2008
-The new version has proved its strength and stability After many tests on disparate PCs and Laptops

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hari ini pulang dari kerja, selepas mandi, solat dan makan saya ke bandar membeli petrol. Esok dah naik harga RM2.70 seliter. Pulang dari bandar saya buka hard disk saya dan pasang pada CPU seorang kawan sebagai Slave. Tujuannya nak selamatkan file saya dalam Drive C. Alhamdulillah berjaya juga saya selamatkan fail-fail penting saya tu dan copy ke Drive E.

Selepas itu saya format PC saya. Siap Install Vortex Window Vista, Online sekejab. Program lain tak install lagi, cuma sempat install Kaspersky 7.0 sahaja. Isteri dan anak-anak saya kerumah mak sejak sebelum maghrib tadi. Aman sikit buat kerja seorang di rumah. Kalau anak-anak ada, macam-macam gangguan mendatang.

0 komen: