Sony Ericsson K310i


Pulang dari kerja saya temankan Zahar kerumah Ah Wee untuk mengambil handphone sony ericsson K310i bersama charger dan kotak sekali. Zahar beli dari Ah Wee dengan harga RM150. Saya dapat jugak "free gift" berupa beg handphone. Sebenarnya saya minta dari Ah Wee, saya kata beri saja pada saya sebab dia dah nak tukar samsung, nanti mintak free gift kat kedai telefon.

Sebelum maghrib saya kebandar bersama anak saya Neena dan Effa, Neena minta saya belikan track shuit, manakala Effa pula meminta kasut sekolah kerana kasutnya hilang sebelah. Mungkin di gonggong anjing entah kemana.

Selepas maghrib saya ke Econ Save untuk membeli barang keperluan. Tak banyak yang saya beli hanya keledek untuk dibuat kuih keria, kentang untuk inti karipap, sawi, taugey, ikan kembung dan ikan bilis untuk lauk malam ni.

0 komen: