Hujan Lebat Di awal Pagi


Pagi ini hujan lebat, saya menghantar anak-anak kesekolah agak lewat. Biasanya sebelum jam 7.00 pagi dah sampai ke sekolah, tapi hari ini jam 7.00 pagi masih berada di rumah. Bila hari hujan, anak-anak pun liat nak bangun.

Jam 7.30 pagi hujan dah reda, saya pergi kerja dengan motorsikal saja. Jimat sikit petrol. Hari ini Zahar masuk lambat. Jam 10.00 pagi baru muncul. Terasa sangat letih badan saya hari ini kerana banyak kerja yang harus disiapkan segera.

Malam ini saya kunjungi Blog Lepak Borak Gelak, kebetulan pemilik blog Eriyza Qistina sedang online. Maka buat kali pertamanya dapat saya chatting dengannya. Tak lama kemudian pc saya restart sendiri. Entah mengapa PC ni selalu meragam. Mungkin kerana banyak tangan yang menggunakannya....

Net pulak sangat lembab, nak cerate post pun terpaksa menunggu berlama-lama. Bosan betul. Nak masukkan gambar pun tak boleh. Dah berhari-hari 512KB jadi begini, Nak kena upgred ke 1GB kot!

0 komen: