Jumpa Rakan Cyber

Selepas maghrib saya On YM tetapi step out, anak saya yang mengadap sedangkan saya buat kerja lain. Kemudian anak saya beritahu ada sesaorang dalam contact list saya send instant massage.
Oh... si Helmi rupanya. Katanya dah ada di Muar. sedang online di sebuah cybercafe di Tanjung Agas berdepan dengan Sekolah Menengah Sains.

Saya kenal Helmi pun baru lagi, sekitar dua minggu rasanya. Dia berasal dari Terengganu dan sekarang bekerja sementara dan tinggal di Putera Jaya. Dia ke Muar kerana mengikut rakan sekerjanya balik kampung di Bakri, Muar. Nak ajak jumpa katanya....

Tempat pertemuan diaturkan di tingkat bawah Wetex Prade di hadapan Watson. Helmi datang bersama rakan sekerjanya dan dua orang lagi rakan lain. Kami ke Medan selera untuk minum-minum dan bersembang.....

0 komen: