Azul bertunang

Hari ini agak kelam kabut di tempat kerja kerana ada barang dan sample serta mould baru perlu disiapkan segera. Dalam keletihan saya pulang dari kerja, saya dapati isteri saya serta anak-anak perempuan belum pulang lagi dari menghantar rombongan pertunangan sepupu isteri saya yang bernama Azul.

Selepas maghrib Isteri saya dah terbaring kepenatan, saya dan Dauz ke Exonsave untuk membeli barang seperti ikan dan sayuran serta beberapa keperluan lain. Pulang dari Exonsave saya terus menyiang ikan dan menggorengnya untuk lauk makan malam bersama dengan taugey masak kuah. Selesai memasak kami sekeluarga makan bersama

Hari ini 13 hb Disember adalah:-
- Hari ulang tahun kelahiran bapa saudara saya, Cik Salleh.
- Hari ulang tahun mak saudara saya, Cik Jam melahirkan anak pertama.
- Hari ini sepupu saya, Azul bertunang.
- Hari ini juga jiran saya, Hairi bertunang.
- Jiran saya, MBJ melangsungkan perkahwinan.

0 komen: