Hari Ulangtahun Neesa

Setahun sudah usia anak bungsu saya Neesa. Hari ini adalah haru ulang tahun kelahirannya. Kami buat majlis kecil-kecilan. Hanya menjemput ibu mentua dan adik beradik sahaja. Walaupun Neesa yang menyambut hari ulangtahun, namun saya sediakan juga hadiah untuk semua anak-anak saya serta dua orang anak saudara saya. Saja buat mereka gembira.

Kek ditaja oleh adik ipar saya, bukan beli tapi buat sendiri. Ibu mentua datang dengan satu beg keropok ikan yang siap digoreng siap dengan sos sekali. Kami sediakan tomyam ayam dan nasi putih berlauk kangkong goreng dan telur dadar bersama minuman air anggur ais. Ada juga kopi O panas.


Tomyam ayam, telur dadar, kangkung goreng ikan masin dan nasi putih.


Kek sponsor buatan adik ipar.


Upacara memotong kek.


Bungkusan hadiah dan hidangan.


Abang ipar bersama isteri dan anak (Hanif).


Buka hadiah….


Gembiranya Fikrie dapat hadiah alat tulis.


Ojan menghulur tukul pet pet untuk Hanif.

0 komen: