Tiga Hari


Sabtu, ahad dan isnin saya bercuti. dalam cuti ini saya agak sibuk dengan kerja part time dan sibuk update laman Famili Azam Dot Com. Saya ubah theme agar hampir serupa dengan theme blog ini. Bukan kerja mudah untuk menukar theme laman web html yang mengandungi hampir dari 250 halaman.

Walau pun dah buat semakkan namun bila dah upload ke hosting, ada lagi kesilapan yang saya kesan dan terpaksa baiki semula. Pagi ini selepas bersahur, saya tidak menyambung tidur, sebaliknya terus online dan mendownload movie Big Stan dari i-lebah sambil tu merayap dari satu blog ke satu blog. (Gambar di atas diambil dari i-lebah)


Jam 7.00 pagi saya mula membersihkan kawasan sekitar blok A dan Blok B. Banyak sampah dibuang merata-rata. Puntung rokok, kertas tisu, plastik makanan ringan, cebisan kertasdan sebagainya. Selepas itu saya membersihkan kaki lima blok A bermula dari tingkat 4 hingga ke tingkat bawah.

0 komen: